Prorektoři
doc. MgA.
Marek Hlavica
, Ph.D.
Prorektor pro tvůrčí činnost
tel:
776 126 781
e-mail: 5202@post.jamu.cz
UČO: 5202
Prorektor pro tvůrčí činnost
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Komise projektů FRVČ | Předseda |
Knihovní rada | Předseda |
Ediční rada JAMU | Předseda |
Programová rada Divadla na Orlí | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
DIFA D-DRAUM DAATVOR kombin. (abs.) (ukonč.)
|
DIFA M-DRAUM RTDS (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro tvůrčí činnost |
Prorektor pro tvůrčí činnost | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Bakalářská diplomová práce | DATL307 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Bakalářský absolventský výkon | DATL306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Bakalářská diplomová práce | DATZ307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATZ306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Magisterská diplomová práce | DRTL503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Magisterský projekt | DRTL501 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Bakalářská diplomová práce | DATL307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATL306 |
Proseminář k bakalářské práci | DATL304 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Magisterská diplomová práce | DRTZ503 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Magisterský projekt | DRTZ501 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Dílna magisterského projektu | DRTZ402 |
Dílna magisterské práce | DRTZ401 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Bakalářská diplomová práce | DATZ307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATZ306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Diplomový seminář | DRTL504 |
Magisterská diplomová práce | DRTL503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Magisterský projekt | DRTL501 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Absolventský projekt | DRTL303 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Bakalářská diplomová práce | DRTL302 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Seminář k bakalářské práci | DRTL301 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Předmět | Kód |
---|---|
Diplomový seminář | DRTZ504 |
Magisterská diplomová práce | DRTZ503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Magisterský projekt | DRTZ501 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Dílna magisterského projektu | DRTZ402 |
Dílna magisterské práce | DRTZ401 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Absolventský projekt | DRTZ303 |
Bakalářská diplomová práce | DRTZ302 |
Seminář k bakalářské práci | DRTZ301 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Základy vědecké práce | DPHZX01 |
Předmět | Kód |
---|---|
Oscarový scénář | DRTL407 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Absolventský projekt | DRTL303 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Bakalářská diplomová práce | DRTL302 |
Seminář k bakalářské práci | DRTL301 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Audiovizuální projekt | DRTL210 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Kdy a jak mne kontaktovat
Kdy a jak mne kontaktovat
e-mail: hlavica@jamu.cz
mobil: +420 776 126 781
Facebook: www.facebook.com/marek.hlavica
LinkedIn: www.linkedin.com/in/marekhlavica/
Profesní vizitka
Kdo jsem
prorektor pro tvůrčí činnosti a docent Ateliéru rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky Divadelní fakulty JAMU
Obory
televizní dramaturgie a scenáristika, televizní studia, historie televizního vysílání v ČR, umělecký výzkum
Aktuální pozice a projekty
prorektor pro tvůrčí činnosti
předseda Ediční rady JAMU
člen oborové rady doktorského studijního programu DF JAMU
zástupce JAMU v Society for Artistic Research (SAR)
hodnotitel Národního akreditačního úřadu
člen redakční rady odborného časopisu Televizní studia
člen Rady segmentu RUV pro segment Audiovize
Profesní zkušenost a orientace v kostce
dramaturg a scénárista spolupracující s Českou televizí a TV Nova (scénáře filmů Kája a Zabi a Tajemství dešťového pokladu, seriálů Ulice, První krok, Doktoři z Počátků a několika dokumentárních filmů a dramaturg České televize - studio Brno v letech 2007-2009: seriál Poste restante, dokumentární cykly Čtenářský deník a Česko jedna báseň, záznamy divadelních představení atd.)
Vzdělání
doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
Ph.D. (2008), disertační práce Performanční studia, školitel prof. Petr Oslzlý
MgA. (2000), diplomová práce Sonáta Mondšajn (rozhlasová dramatická tvorba Ludvíka Aškenazyho), vedoucí prof. Antonín Přidal
Životopis
- Identifikace osoby
- doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.
- doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.
- Pracoviště
- Divadelní fakulta JAMU, Ateliér rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky
- Funkce na pracovišti
- prorektor pro tvůrčí činnosti
docent v Ateliéru rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky
- prorektor pro tvůrčí činnosti
- Vzdělání a akademická kvalifikace
- doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
Ph.D. (2008), disertační práce Performanční studia, školitel prof. Petr Oslzlý
MgA. (2000), diplomová práce Sonáta Mondšajn (rozhlasová dramatická tvorba Ludvíka Aškenazyho), vedoucí prof. Antonín Přidal
- doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
- Pedagogická činnost
- BcA.
Televizní žánry
Literární tvorba
Bakalářská diplomová práce
Seminář k bakalářské diplomové práci
Absolventský projekt
Audiovizuální projekt 1.
Audiovizuální projekt 2.
Rozhlasový/televizní projekt
MgA.
Současná audiovizuální dramatická tvorba
Oscarový scénář
Audiovizuální projekt 3.
Dílna magisterské práce
Dílna magisterského projektu
Diplomová práce
Diplomový seminář
Ph.D.
Doktorandský seminář
Základy vědecké práce
- BcA.
- Vědeckovýzkumná činnost
- 2018-2022 - Grant Technologické agentury České republiky, program Éta (společný projekt JAMU a Masarykovy univerzity - Fakulty sociálních studií): Komplexní skríningový diagnostický systém GIS
2015-2017 - Grant Grantové agentury České republiky: Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955–1991)
2010-2012 - Grant Grantové agentury České republiky: Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
- 2018-2022 - Grant Technologické agentury České republiky, program Éta (společný projekt JAMU a Masarykovy univerzity - Fakulty sociálních studií): Komplexní skríningový diagnostický systém GIS
- Univerzitní aktivity
- prorektor pro tvůrčí činnosti
předseda Ediční rady JAMU
člen Programové rady Divadla na Orlí
zástupce JAMU v Society for Artistic Research (SAR)
- prorektor pro tvůrčí činnosti
- Mimouniverzitní aktivity
- hodnotitel Národního akreditačního úřadu
člen redakční rady odborného časopisu Televizní studia
člen Rady segmentu RUV pro segment Audiovize
člen hodnotitelského panelu GAČR (2013-2017)
dramaturg a scénárista spolupracující s Českou televizí a TV Nova (scénáře filmů Kája a Zabi a Tajemství dešťového pokladu, seriálů Ulice, První krok, Doktoři z Počátků a několika dokumentárních filmů a dramaturg České televize - studio Brno v letech 2007-2009: seriál Poste restante, dokumentární cykly Čtenářský deník a Česko jedna báseň, záznamy divadelních představení atd.)
- hodnotitel Národního akreditačního úřadu
- Vybrané publikace
- HLAVICA, Marek. Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize. In KAŇKA, Petr, KOFRÁNKOVÁ, Václava, MAYEROVÁ, Ingrid, ŠTOLL, Martin a kol. AUTOR-VIZE-MEZE-TELEVIZE. 1. vyd. Praha, Bratislava: Česká televize, Ústav pro studium totalitních režimů a Vysoká škola múzických umení v Bratislave, 2015, s. 94-98. ISBN 978-80-7404-176-1. info
- HLAVICA, Marek. SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2010-2014. 1. vyd. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2015. ISBN 978-80-7460-077-7. info
- HLAVICA, Marek. Autor stržený proudem a stísněný tvarem. Svět rozhlasu. Praha: Český rozhlas, 2015, roč. 2015, č. 33, s. 52-56. ISSN 1213-3817. info
- HLAVICA, Marek. Divadelní fakulta Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. 1. vyd. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2014. ISBN 978-80-7460-051-7. info
- HLAVICA, Marek. Dramaturg v televizi – v době totalitní a v době pluralitní. In Jana Cindlerová. Dramaturgie pro jednadvacáté století. Praha: Divadelní fakulta AMU, 2013. ISBN 978-80-7331-296-1. info
- HLAVICA, Marek. Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991). Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2012. ISBN 978-80-7460-030-2. info
- HLAVICA, Marek. Jak vést herce v alternativním divadle: Richard Schechner a The Performance Group. In Herectví v alternativních divadelních formách. Praha: AMU, 2010, 10 s. ISBN 978-80-7331-182-7. info
- HLAVICA, Marek. SETKÁNÍ/ENCOUNTER 1991-2010. 1. vyd. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2010. ISBN 978-80-86928-69-2. info
- HLAVICA, Marek. Performanční studia. In Performanční studia. Brno: JAMU, 2008, 260 s. Výběrová řada doktorských prací. ISBN 978-80-86928-49-4. info
22. 11. 2018
doc. Mgr.
Miroslav Ondra
Prorektor pro studium a kvalitu
tel:
54259 1115
e-mail: 18646@post.jamu.cz
UČO: 18646
Prorektor pro studium a kvalitu
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Knihovní rada | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
HF C-CV ELK celoživ.
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro studium a kvalitu |
Oddělení pro studium a kvalitu | Vedoucí pracoviště |
Ateliér muzikálového herectví Petra Štěpána | Docent |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Herectví – muzikál | DMCL201 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Projekt Studio Marta/Divadlo na Orlí | DMAL302 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Herectví – muzikál | DMCZ201 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCL111 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Herectví II | DMAL201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCZ111 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Herectví II | DMAZ201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Divadelní seminář | DMCL111 |
Herectví I | DMAL101 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Divadelní seminář | DMCZ111 |
Herectví I | DMAZ101 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Magisterský absolventský výkon IV | DMAL403 |
Magisterská diplomová práce | DHBL405 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBL406 |
Herectví II | DMAL201 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Magisterský absolventský výkon III | DMAZ402 |
Individuální herectví | DMAZ404 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Herectví II | DMAZ201 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Magisterská diplomová práce | DHBZ405 |
Magisterský absolventský výkon I | DHBZ403 |
Magisterský absolventský výkon II | DHBZ401 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Herecká tvorba – muzikál | DMCL201 |
Projekt Studio Marta/Divadlo na Orlí | DMAL302 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Herecká tvorba – muzikál | DMCZ201 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby | DMBL210 |
Herecká tvorba | DMBL201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby | DMBZ210 |
Herecká tvorba | DMBZ201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby | DMCL314 |
Divadelní seminář | DMBL111 |
Vstupní kurz | DMBL112 |
Herecká tvorba | DMBL100 |
Absolventský projekt IV | DMAL403 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DMAL405 |
Absolventský projekt III | DMAL402 |
prof. Ing.
Ivo Medek
, Ph.D.
Prorektor pro strategii a rozvoj
tel:
54259 1136
e-mail: 5337@post.jamu.cz
UČO: 5337
Prorektor pro strategii a rozvoj
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Oborová rada Kompozice a teorie kompozice HF | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Umělecká rada HF | člen |
Umělecká rada JAMU | člen |
Studium |
---|
HF M-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro strategii a rozvoj |
Katedra kompozice a multimediální tvorby | Profesor |
Prorektor pro strategii a rozvoj | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice II | H60356l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Multimediální kompozice I | H80001l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice III | H60199l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Kompozice I | H60195l |
Seminář kompozice II | H51174l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Disertační práce | DH1006l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Kompozice III | H60199z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice I | H60195z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Seminář kompozice II | H51174z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice II | H60197l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice II | H60356z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Kompozice I | H60196l |
Kompozice I | H60195l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Teorie kompozice | HPH030l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Kompozice I | H60196z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Kompozice I | H60195z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Teorie kompozice | HPH030z |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální kompozice I | H80001l |
Multimediální kompozice II | H80002l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Kompozice I | H60196l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Teorie kompozice | HPH030l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Multimediální kompozice II | H80002z |
Kompozice I | H60196z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Teorie kompozice | HPH030z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Kompozice II | H60197l |
Kompozice I | H60195l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice I | H60195z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Kompozice II | H60197l |
Disertační práce | DH1006l |
Kompozice I | H60195l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004z |
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Kompozice I | H60195z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Kompozice I | H60195l |
Kompozice II | H60197l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Disertační práce | DH1006l |
Disertační práce | DH0003 |
MgA.
Michal Indrák
, Ph.D.
Prorektor pro vnější vztahy
tel:
54259 1114
e-mail: indrak@jamu.cz
UČO: 5709
Prorektor pro vnější vztahy
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
HF D-HUDUM TEORKOM kombin. (abs.) (ukonč.)
|
HF N-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
HF B-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro vnější vztahy |
Projektové oddělení | Tajemník garanta SP - ESF |
Katedra kompozice a multimediální tvorby | Odborný asistent |
Oddělení pro vnější vztahy | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Multimediální tvorba I | H70040l |
Kompozice II | H60197Al |
Kompozice III | H60199Al |
Kompozice I | H60195Al |
Seminář kompozice II | H51174l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba I | HF0006l |
EA hudba II | HF0007l |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba I | H70040z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Kompozice III | H60199Az |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice I | H60195Az |
Kompozice II | H60197Az |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Seminář kompozice II | H51174z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
EA hudba I | HF0006z |
EA hudba II | HF0007z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Kompozice I | H60195Al |
Kompozice II | H60197Al |
Seminář kompozice I | H60314l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba I | HF0006l |
EA hudba II | HF0007l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice I | H60195Az |
Kompozice II | H60197Az |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Hudební sémiotika | HPH031l |
Kompozice I | H60195Al |
EA hudba II | HF0007l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice IV | H60196Az |
Kompozice I | H60195Az |
Hudební sémiotika | HPH031z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358z |
EA hudba I | HF0006z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Kompozice IV | H60196Az |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358l |
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358z |
Základy hudební kompozice I | M6005z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358l |
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358z |
Základy hudební kompozice I | M6005z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358l |
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Teorie kompozice I | H60354Nl |
Hudební teorie (pro neabsolventy konzervatoře) | H60123l |