Obor je realizován Katedrou hudební produkce
Za dobu své existence již vzdělal řadu odborníků v této oblasti. Obor během svého vývoje dospěl do formátu, ve kterém jsou zastoupeny teoretické, praktické i aplikační předměty, přičemž dosáhl podoby provázaného obsahu jednotlivých předmětů. Pedagogové teoretických předmětů tak mají přehled o praktických uměleckých projektech, ve kterých studenti působí a jsou schopni využít okamžité praktické poznatky v teoretické výuce.
Absolvent má hluboké znalosti strategického řízení, řízení lidských zdrojů, PR, marketingu a ekonomie
- má široké legislativní znalosti autorského práva, znalosti v oblasti kulturní ekonomie, manažerské psychologie a masmédií
- analyzuje provoz hudebních
Absolvent je po úspěšném ukončení studia schopen:
- absolvent je připraven na řízení hudebních institucí, řízení a organizování hudebních akcí většího rozsahu
- edoucí pozice v subjektech kreativního průmyslu, projektový manažer, vedoucí manažer projektové kanceláře, manažer festivalu, orchestru či divadla
- umělecký manažer, umělecký agent, manažer neziskové organizace, producent, pracovník v oblasti kultury, dramaturg a vedoucí pracovník ZUŠ, konzervatoří a hudebních gymnázií
absolvent je připraven na řízení hudebních institucí, řízení a organizování hudebních akcí většího rozsahu, vedoucí pozice v subjektech kreativního průmyslu, projektový manažer, vedoucí manažer projektové kanceláře, manažer festivalu, orchestru či divadla, umělecký manažer, umělecký agent, manažer neziskové organizace, producent, pracovník v oblasti kultury, dramaturg a vedoucí pracovník ZUŠ, konzervatoří a hudebních gymnázií
Studijní plán obsahuje předměty povinné, povinně volitelné a volitelné a povinné umělecké výstupy ze studia.
Student musí získat 60 kreditů za každý rok studia a ukončit studium státní závěrečnou zkouškou z vybraných předmětů, obhajobou absolventského výkonu a obhajobou diplomové práce.
Obsah a rozsah závěrečné zkoušky:
Obhajoba absolventského projektu, Obhajoba diplomové práce, Filosofie umění, Kulturní management
Specifikace oboru | |
---|---|
Kód | HUDMAN |
Typ | Magisterské navazující prezenční jednooborové |
Titul | MgA. |
Doba studia | 5 Roky |
Obor zajišťuje | Hudební fakulta |
Akreditace | |
---|---|
Akreditováno do 31. 12. 2024 |
Garant | |
---|---|
prof. PhDr. Jindra Bártová |