Co dělat když byl můj účet napaden či zakázán

Máte pocit, že je s vaším účtem něco špatně, nebo jste vyplnili přihlašovací údaje na nějaký web a došlo vám, že to možná byla podvodná stránka?

Nevadí, není třeba důvod k panice. Nejprve se zkuste přihlásit do Informačního systému JAMU

Pokud se Vám toto povede, máte na půl vyhráno! 

  • Změňte si zde heslo (primární i sekundární) na adrese https://is.jamu.cz/auth/system/heslo,
  • Jako další krok se přihlaste na tento web (mysignins.microsoft.com) pomocí učo@post.jamu.cz a nového sekundárního hesla. Na této stránce klikněte dole na Odhlásit všude,
  • Pokud jste toto provedli, vše je zase v pořádku. Pokud jste používali stejná hesla i v jiných aplikacích (třeba i mimo JAMU), nebo máte pocit, že i tyto účty mohly být napadeny, proveďte změny hesel i tam,
  • Pokud nás o tomto informujete na adresu ovis@jamu.cz, budeme rádi 🙂 stejně tak, když by se Vám některý z kroků nedařil, rádi Vám pomůžeme, případně můžete kontaktovat správce sítě Vaší fakulty.

Nedaří se Vám přihlášení z důvodu blokovaného účtu nebo nesprávného hesla?

  1. Mohlo dojít ke změně hesla útočníkem, nebo jsme si podezřelé aktivity všimli a hned jsme účet dočasně pozastavili,
  2. Napište nám na ovis@jamu.cz (klidně ze soukromého e-mailu, když nemáte přístup k napadenému) a uveďte, co přesně se stalo a hlavně Vaše UČO,
  3. My vše prověříme a pošleme Vám instrukce. Je pravděpodobné, že si pro nové heslo budete muset přijít osobně na studijní oddělení.

Kontakt: ovis@jamu.cz